אין לנו נפט, יש לנו תלמידים
לישראל אין משאבי טבע אדירים. היתרון היחסי שלה תמיד היה ההון האנושי. לאחרונה פורסם שרק 3% מתלמידי כיתות ט' עמדו ברף המצופה במדעים במבחני המיצ"ב. למה הנתון הזה צריך להדאיג לא רק את מערכת החינוך, אלא את כל מי שעתידה של ישראל חשוב לו?
תומר סמרקנדי
