נשארים מעודכנים
הצטרפו לקהילת 'הגיע זמן חינוך' וקבלו עדכון שבועי עם כל מה שמורות ומורים צריכים לדעת
כיצד פיתוח מקצועי של מורים בישראל צריך להיראות לדעתך ומניסיונך?
מה הם תהליכי הפיתוח המקצועי היעילים ביותר שעברת כמורה?
אילו תהליכים לא צלחו ולא סייעו לך?
החוויות שלך יכולות לשנות את עתיד הפיתוח המקצועי שמורות ומורים עוברים בישראל.
היזמה למחקר יישומי בחינוך ומכון מופ"ת מבקשים לשמוע את חוויותיהם של מורות ומורים באשר לתהליכי הפיתוח המקצועי שלהם, זאת כחלק מתהליך למידה מקיף שנערך לבקשת משרד החינוך, במטרה לגבש כיוונים והמלצות בנושא פיתוח מקצועי והדרכה של אנשי חינוך.
תהליך הלמידה מתבסס על המחקר הרחב הקיים בתחום הלמידה המקצועית של מורות ומורים, אך מעבר לכך, יש חשיבות רבה לשמיעת קולם המקצועי של המורים והמורות, במיוחד לאור זאת שאנשי חינוך רבים מרגישים שהפיתוח המקצועי הקיים אינו משמעותי דיו ואינו תורם להם באופן לו הם זקוקים.
וכאן אתם נכנסים לתמונה:
אנו מזמינים אתכם להציג דוגמאות מוצלחות לפיתוח מקצועי כמו גם חסמים בפני פיתוח מקצועי אפקטיבי, מתוך הניסיון המקצועי והמעשי שלכם.
אם יש לכם דוגמאות, רעיונות ומחשבות, אתם מוזמנים לכתוב אלינו מאמר קצר. המאמרים שתגישו ירחיבו את ערוצי הלמידה של ועדת המומחים של היזמה למחקר יישומי בחינוך העוסקת בניהול מיטבי של הפיתוח המקצועי וההדרכה במערכת החינוך וחלקם אף יתפרסמו בגיליון הבא של ביטאון מכון מופ"ת, שיעסוק בהישגים וחסמים בפיתוח מקצועי.
על מה אפשר וכדאי לכתוב?
למידע נוסף, תוכלו לעיין בקול הקורא כאן.
אם ברצונכם להשפיע על עתיד ההכשרה והפיתוח המקצועי של מורות ומורים בישראל - אנו מזמינים אתכם לכתוב אלינו.
המועד אחרון לשליחת מאמרים הוא סוף אוקטובר 2018, אז אנו ממליצים להזדרז.
את המאמרים יש לשלוח לכתובת המייל: [email protected]
לשאלות ניתן לפנות אל מרכזת הוועדה, רננה פרזנצ'בסקי אמיר [email protected]