נשארים מעודכנים
הצטרפו לקהילת 'הגיע זמן חינוך' וקבלו עדכון שבועי עם כל מה שמורות ומורים צריכים לדעת
הרצאת Ted מרתקת של דן מאייר, מורה תיכון אמריקאי, שמדבר על הבעיה העיקרית שהוא מזהה בצורה שבה מלמדים מתמטיקה ומדעים כיום:
הציפייה מהתלמידים היא להצטיין בהצבת נתונים בנוסחאות ולא בהבנת הבעיה ודרכי הפתרון. לטענתו, ציפייה זו מרחיקה את התלמידים מחומר הלימוד והיא זו שמייצרת את בעיית חוסר הריכוז והעניין של התלמידים.
הדרך שמאייר מציעה מנסיונו היא התייחסות לתרגילים כבעיות בעולם האמיתי, בניית דיון בכיתה, עידוד השימוש באינטואיציה ושימוש במולטימדיה. מאייר טוען שבדרך זו התלמידים נהיים מעורבים, מתחילים לחשוב ופותרים בעיות בצורה סבלנית ומתעניינת.
צפו בהרצאה:
מה אתם חושבים?
האם הייתם מעדיפים ללמוד או ללמד בשיטה שדן מציע?
מורים, באילו דרכים אתם מעוררים עניין בתלמידים שלכם?