whatsup-icon youtube-icon twitter-icon facebook-icon
הגיע זמן חינוך
הצטרפו לקהילה
ישראל במלחמה
תמיכה רגשית
למידה היברידית
בינה מלאכותית
מתמטיקה
מדעים
פודקאסטים
מורים מעולים
קידום מצוינות
חדשנות
חטיבת ביניים
שוויון ומגדר
חלוצי וחלוצות החינוך
חדשנות

שינוי במערכת השעות: מקצועות אאוט, מיומנויות אין

שינויי המאה העשרים ואחת ובראשם הבינה המלאכותית הופכים את ההתמחות בידע למשנית בהשוואה לצורך לפתח מיומנויות. בהתבסס על מסמך מצפן הלמידה 2030 של ארגון ה-OECD, הנה האתגרים המהותיים ומולם הכשירויות שכדאי לפתח אצל לומדים בעת הנוכחית
שרון מאיו
08/12/2024
קרדיט: Depositphotos
quote-image
אל מול התפיסה הוותיקה של ארגון הלמידה על בסיס תחומי דעת – ידע – ניתן להבחין במגמה אחרת לפיה תוכנית הלימוד צריכה להיות מבוססת מיומנויות. מגמה זו נתמכת על ידי גופי מחקר שונים בתחומי החינוך, שוק העבודה והאקדמיה בעולם ובארץ – שממליצים וקוראים לקוריקולום מבוסס כשירויות.

עוד כתבות בנושא