whatsup-icon youtube-icon twitter-icon facebook-icon
הגיע זמן חינוך
הצטרפו לקהילה
ישראל במלחמה
תמיכה רגשית
למידה היברידית
בינה מלאכותית
מתמטיקה
מדעים
פודקאסטים
מורים מעולים
קידום מצוינות
חדשנות
חטיבת ביניים
שוויון ומגדר
חלוצי וחלוצות החינוך
חטיבת ביניים

איך נגרום לתלמידי חטיבות הביניים להרגיש שייכים?

כיצד לימודי מורשת, חברה ורוח פועלים כמחוללי זהות בחטיבות הביניים? מדוע גיל התלמידים עשוי להכריע את הכף באופן הלמידה של מקצועות אלה? ואילו מורים הכי מתאימים להוראה בחטיבת הביניים? מאמר אחרון בסדרת "להציל את חטיבת הביניים"
מירי שליסל
06/11/2024
quote-image
לתחומי מורשת, חברה ורוח יש יכולת להגיב לצרכים הייחודיים של תלמידי חטיבת הביניים, בהיותם מבוססי טקסטים העוסקים בזהות, בדילמות ערכיות, ביחסים, ברעיונות, ברגשות ובניסיון להבין "מיהו האדם" ו"מי אני". התאמת התכנים וההוראה לאתגרי הגיל יכולים להפוך את תחומי המח"ר לרלוונטיים ביותר למתבגרים.

עוד כתבות בנושא