whatsup-icon youtube-icon twitter-icon facebook-icon
הגיע זמן חינוך
הצטרפו לקהילה
ישראל במלחמה
תמיכה רגשית
למידה היברידית
בינה מלאכותית
מתמטיקה
מדעים
פודקאסטים
מורים מעולים
קידום מצוינות
חדשנות
חטיבת ביניים
שוויון ומגדר
חלוצי וחלוצות החינוך
תמיכה רגשית

מוטיבציה היא שם המשחק

במאמר השני מבין השלושה, עינת ליכטינגר ולילי ישראל מצביעות על שלושה תנאים שצריכים להתקיים בכיתה כדי לעודד הנעה פנימית ללמידה וגם כיצד אפשר לעודד מוטיבציה פנימית בין כותלי הכיתה
ד"ר עינת ליכטינגר
10/09/2024
quote-image
רמת המוטיבציה של התלמידים היא המפתח ללמידה משמעותית ולשיעורים מוצלחים. היא מעסיקה את המורים במיוחד בחטיבת הביניים, שכן בגיל זה התלמידים "תוססים" יותר ומתקשים למקד קשב ולהשקיע מאמץ בלמידה. תיאוריית ההכוונה העצמית הידועה של אדוארד דיסי וריצ'רד ראיין מונה שלושה צרכים פסיכולוגיים בסיסיים שסיפוקם הוא תנאי הכרחי להתהוותה של הנעה פנימית ללמידה.

עוד כתבות בנושא