נשארים מעודכנים
הצטרפו לקהילת 'הגיע זמן חינוך' וקבלו עדכון שבועי עם כל מה שמורות ומורים צריכים לדעת
ד"ר רונית רם-צור חוקרת ומרצה על פדגוגיות, טכנולוגיות חינוכיות ושיטות לקידום למידה לפי תובנות מדעיות המבוססות על פסיכולוגיה קוגניטיבית וחקר-המוח. היא מפתחת קשרים וגשרים ליישומים מהמדע לטובת קידום וחדשנות בחינוך, וסיוע לאוכלוסיות בעלות תכונות מיוחדות ד"ר רונית רם-צור הנה חוקרת-מוח המתמקדת במחקריה בתהליכי תפיסה, קוגניציה, למידה משמעותית וחשיבה יצירתית תוך שימוש בטכנולוגיות לניטור תנועות עיניים וניסויים קליניים במעבדה ובכיתות בבתי ספר והשכלה גבוהה. היא בוגרת מסלול הדוקטורט של מרכז המוח (ע"ש לסלי וסוזן גונדה) באוניברסיטת בר-אילן, בעלת פוסט-דוקטורט מהמעבדה למחקר נויקרוקוגניטיבי של אוניברסיטת חיפה, ובעלת התמחות באוכלוסיות מיוחדות מאוניברסיטת ניו-יורק ד"ר רונית רם-צור מרצה וחוקרת במכללת סמינר הקיבוצים, יועצת אקדמית ובמאגר המומחים של משרד החינוך, ומבצעת מחקרים בשיתוף פעולה עם חוקרים מאוניברסיטת בר-אילן וחוקרים בעולם המקדמים את החיבורים בין חקר המוח לחינוך. בנוסף, היא חברה בארגון האירופאי לחקר ההוראה והלמידה בקבוצת חקר-מוח וחינוך, מאז הקמתה בשנת 2008. בנוסף, היא מקיימת הרצאות אקדמיות למרצים, מנהלים ומורים לחשיפה למחקריה שהתקיימו בישראל בבתי ספר וההשכלה גבוהה. זאת על מנת לחשוף לשיטות לקידום הוראה ולמידה, על בסיס הידע הנוירוביולוגי המצטבר לתהליכי למידה והוראת המתמטיקה והמדעים, בקרב האוכלוסייה הכללית ואוכלוסיות בעלות תכונות מיוחדות, תוך התאמתן למוסדות בארץ והשפה העיברית